maandag 14 maart 2011

Hollands rokje

Ik voel het goede weer naderen en krijg de kriebels om een rok te maken voor mezelf.

Het vinden van een goed patroon is vaak niet makkelijk. Ik wilde iets heel simpel, recht. De meeste rokken hebben te veel plooien of A-lijn voor mij.

Tijdens het rondsnuisteren op andere blogs vond ik een handleiding voor een rok op maat op de blog van 'tante hilde'.
De handleiding is heel duidelijk en gemakkelijk te volgen. Een paar uurtjes laten paste ik mijn eigen 'rok op maat'

1 opmerking:

  1. dit kersenstofke heb k ook juist te koop gezien, misschien ga k mij dit aanschaffen om een rokske in elkaar te prutsen! da van u is in ieder geval heel schoon! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...