maandag 18 april 2011

Gelukkige verjaardag Warre!


Vrijdag was mijn petekind Warre jarig. Hij is 1 jaar geworden. Het is een super ventje. Hij woont schuin over ons dus ik zie hem regelmatig en dat is fantastisch.

Ik ben gestart met iets wat een traditie kan worden. Voor speciale gelegenheden (nieuwjaar, verjaardag) krijgt Warre een kadootje uiteraard, maar ook iets wat ik speciaal voor hem maak. Met nieuwjaar maakte ik dit fleece-vestje.

Dit keer werd het een hemdje uit de Knippie (oktober-november 2010 nr.5). De stof bestelde ik bij Vanmarieke.




Mama Ilse vond het in elk geval heel erg leuk. En wij vonden allebei dat Warre er kei schattig mee is.

Tot de volgende keer.

Creatinneling.

4 opmerkingen:

  1. Heel schoon hemdeke, mag 'k vragen uit welke Knippie 't komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tania,
    Het komt uit de knippie nr 5 van oktober-november 2010.
    Ik heb het wel een beetje vereenvoudigd want ik vond dat er overbodige details waren. Die bij deze drukke stof alleen maar een rommeltje zouden geven.
    Laat het me weten als je't maakt he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zoiets zegt altijd meer dan een cadeautje uit de winkel hé. Met liefde gemaakt, noemen ze dat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...