woensdag 27 juni 2012

HAN

Er is een kleintje geboren!
De derde in een rij van jongentjes.
Hij heet HAN

Hier ziet u een stukje van zijn geboortekaartje.

Toen ik het kaartje zag, kwamen verschillende ideeën spontaan opborrelen.

Uiteindelijk ging ik voor een 'mega bijpassende jumpsuit'. Mijn eerste trouwens.


Het patroontje is dit en ik kocht het bij bambiblauw.
De stof komt van het stoffenspektakel.

En omdat ik onlangs stempels leerde maken, kreeg HAN ook een 'mega bijpassende stempel'


En tot slot een dikke pluim voor mama Mieke, zij maakte ook 'mega bijpassende suikerboonzakjes' voor haar HAN.


Welkom kleine man!

11 opmerkingen:

  1. Supertof die stijl van dat geboortekaartje, en heerlijk die mega bijpassende cadeautjes! Kan niet anders dan dat ze daar ook mega blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan! Daar zal de mama heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je jumpsuit is echt hét perfecte pakje voor bij dit geboortekaartje. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super ! Die thema-cadeautjes zijn altijd leuk, ook leuk als herinnering voor het kindje zelf. Het zijn bewaaritems.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, de mama heeft je precies wel de pap in de mond gegeven met zo'n geboortekaartje!! Tof zeg, het past er perfect bij!! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan! Mama Mieke zal in de wolken zijn met haar kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai ja, helemaal in stijl met het kaartje én de doopsuikerzakjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! En allemaal zo in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh zo mooi! Ik heb ook dat patroontje maar hoe doe jij dat om die biais zo mooi te laten passen? Is dat rekkende biais? Ik heb hier een poging gedaan met een t-shirt met elastische biais en echt het trekt op niks, helemaal uitgerokken :-(... Wat zijn je tips :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is indedaad rekbare biais. Dus geen katoenen biais die een beetje rekt, maar echt rekbare. Als je hem juist gebruikt heb je een mega lelijke glans, maar als je hem fout gebruikt, (verkeerde kant) dan heb je een schoon mat resultaat.
      De tip is: trekken aan je biais, maar niet aan je stof. trek niet kei hard, maar wel een beetje. een beetje zo als je een windel zou aan doen. toch wel een beetje aantrekken, maar niet afspannen. snappie??

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...