dinsdag 13 mei 2014

een wikkeldeken

Ik werd een tijdje geleden meter van de lieve kleine Nelle.

Nelle liet iedereen schrikken door 8 weken te vroeg te komen, maar het kleine meisje bleek een sterkte dame!
Ze stelt het goed.

Ze kreeg een vlaggenlijn voor thuis en een mini-vlaggenlijn voor aan de couveuse waar ze enekele weken lag.

Ik maakte voor Nelle een lodger of wikkeldeken voor in de maxi-cosi.



Zowel de tricot buitenkant als de welnessfleece voor de binnenkant komen van het stoffenkot in Kapellen.

Het patroontje vond ik hier.
Ik vond het patroon heel klein uitvallen. De premature Nelle is er na 3 maanden al uitgegroeid.
Omdat het hier blijft regenen staat er dus een nieuwe logder op mijn to-do-lijstje om te maken. Ik ga hem langs alle kanten zeker 15 cm groter maken. Dan heeft Nelle er veel langer plezier van.

Ik hoop dat dat me lukt aanstaande woensdag op Schoten Stikt. Als hij af is, show ik hem hier wel weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...